Random Tumblr Themes

Salutations Internet World ~
18.Norcal.
Not lonely but content. #jafeel

musts:

© Ken Shelton { website | twitter | google+ }
Kalalau, Na Pali, Kauai, Hawaii

musts:

© Ken Shelton { website | twitter | google+ }

Kalalau, Na Pali, Kauai, Hawaii

desmondkilometers:

do you ever see a person you used to be friends with and you’re like “glad i got the fuck outta that one”

Girl Meets Flaws

eziocauthon89:

safetytank:

i mISTOOK THE POLE CAP FOR PART OF ITS FACE


SO DID I

eziocauthon89:

safetytank:

i mISTOOK THE POLE CAP FOR PART OF ITS FACE

SO DID I

 TIRED. SOOOO TIRED, but I need to watch itsjudyslife LOLOL. Anyways… I’m taking a beginners art class,but the art teacher is treating as if it’s advance. LIKE WORD OF ADVICE, HAVE PREREQUISITES FOR THIS CLASS PLS. It’s too late for me ;___; I hope I’m able to finish my painting before print on Wednesday. 

 I went to the Optometrist today. YAAAAAAAAAAAAY, new glasses~ I also went to the Korean Market with my Dad #bondingtime

 …. Idk who to tell, but if you happen to read this and find out this way.. don’t tell anyone out of this tumblarrr circle or shape thing. My mom is making me sign up for a pageant. *barf & hurling noises* 

 WHY IS IT SO DANG HARD TO FIND A JOB AS A YOUNG ADULT THAT PAYS GOOD ENOUGH?!?! I hate online applications. Making $3 an hour is for the desperate, which I am, but it’s disappointing.

 ALRIGHT. Positive note: I get new glasses, spent time with my Dada, watched Dancing with Stars… that stuff. OoOooo I TOTES WANT TO BAKE THIS WEEKEND OR SOON. WE BOUGHT THESE KOREAN SAUSAGES .. get your mind out of the gutter. These are huge! They taste like the hot links from Costco except less saltier and spicer. I digs, totes digs. Too good. 

jaymeadow:

all-that-glistens:

spaceexp:
What it would look like if the Orion Nebula was a distance of 4 light years away.

😊

jaymeadow:

all-that-glistens:

spaceexp:

What it would look like if the Orion Nebula was a distance of 4 light years away.

😊

richgirlzmentality:

backtothewalll:

this is so sad

I guess this is what growing up is

populardad:

there is a difference between people who are smart and people who get good grades

❥ I’d say today was an extremely productive day; to end it, we had unexpected, but expected guest come over. The usual pop in for dinner guest HAHAHAHA. Love the kids to death, but it could become really dull once they get tired. I get tired too, but I try not to make others around me tired. Does that make sense? LOL. 

❥ OooOoOo, so ready to start baking again! I’m like binge watching different things I really want to make. I have a ton of things on Pinterest I want to DIY, and a ton of things from Laura in the Kitchen and Nerdy Nummies I’D LOVE TO MAKE. Most likely I can’t make time to craft due to stuff… but i’m down for making things to obvi eat.

❥ I think shower time is one of the most important times of the day, especially when you don’t live alone. I tend to think a lot a lot in the shower. LOL, yeah… singing in the shower requires thinking! But! I rarely do, and I know everyone does sing in the shower. Humming does count because you’re singing the tune in your head. Okay, back on topic~~ I DREAM A LOT. I mean, wants are a part of dreaming right? Not trying to compare myself to others, but just from I guess you can say, a teenage point a view. I feel as if I’m not ever ready to do anything or to take risks. How awk is that? You see bold teenagers, but I’m here trying to stay put. The comfort zone that I’m usually assumed to spawn out of. I don’t think i’m ready to live the adult life, let alone take chances that could be drastic. Fortunately, I know I have time. That is if i’m blessed with it. #babysteps   

 TMR IS ANOTHER ART QUIZ WHICH I TOTALLY BLAHAHAHA. I don’t get why we can’t just draw and do, rather than study things I believe to be total bull crap.

❥To end this on a good note.. sleeeeeeeeeeeep Zzzzzzzzz